170606 happy nation

..som Doctor Alban sjöng, eller vem det nu var... Hursom, vaknade sent och skönt. Hängde på gården innan vi drog till stadshuset och nacka kommuns firande av nationaldagen och 100 000 invånare. Mötte upp Rasmus och Kristina som hängde med oss ett par timmar. Festligheter av olika slag och en skön dag. Hemma blev det mer häng och jag kände mig stor när jag fick en nyckel runt halsen, tuva likaså, när pappa och staffan sprang en sväng. Alla hade vi telefoner, allt var under kontroll. Kul att känna lite ansvar och förtroende. Hänget fortsatte, det var en sån dag, en utedag, och andra nyttigheter hade jag gjort klart. Kvällen kom och det var en trött blomma som somnade. Kändes som söndag, vi pratade om det, men var ju en tisdag! Konstigt, men helt ok. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0