170619 fart och fläkt, sen vare släkt

Idag åkte jag och Ella iväg till sportläger på björknäs ip som ska pågå till torsdag. Vi kommer få prova en massa idrotter men återkomma till parkour (hopp o lek på vad man än kommer åt, med ett snitsigt franskt ord...) ett par gånger om dagen. Solen sken, en massa barn, snälla ledare, fick t-shirt och hade kul. Blir bra dagar det här. Hemma fortsatte hopp o leket på gården, först på ellas gård innan pappa kom och sen på vår. Var lite sena med maten så jag fann lite ro att läsa ett par kapitel när de andra var inne och åt, och jag kom dessutom lite till ro. Inte dumt. Sen dusch och klassisk nedvarvning framför en fotbollsmatch i soffan, nåt jag tycker så mycket om, och så var det ju t o m Sverige som spelte! Hann inte se mycket dock innan jag dusade gott. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0