170627 väsby, vatten och värme

Landade förstås mjukt och fint i väsby hos mormor och morfar innan alva-cirkusen startade på måndag morgon. Å vad jag tycker det är roligt med alva, och med mormor och morfar också förstås! Vi får ju tack o lov några egna stunder ihop på risbylevägen även om de kanske inte är så långa, om än ej nattetid förstås. Nåja, bad och vatten i fokus, vid sidan om några dansinspelningar. Poolen hos grannen invigde vi och sen ett bra dopp i en riktig sjö idag. Pappa mötte upp vid landå och vi surrade om ditt och datt medan jag hoppade typ hela tiden... Fortsatte hoppa på gården och på fotbollsplanen i parken med all energi jag hade, tillsammans med de andra barnen. Jag lyckades också imponera med många vinster i en strafftävling med lite äldre barn som undrade hur jag kunde vara så bra. Inte visste jag. Nåja, det är det kuliga som gör det. Till slut kunde vi ta kväll och jag hade en mycket kort bromssträcka. Jag och pappa hann ropa ömhetsbevis till varandra innan jag somnade. Ett par fina dygn, igen. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0