170513 Oh happy days

Hej vad det går! I onsdags var vi produktiva jag och mamma. Vi fixade fästingspruta och nytt pass. Vi ska ju ut och fara och måste ha koll på grejerna. Jag förklarade noga för pappa hur det gick till på plats. Pang pang sa det bara den här kvällen och jag och mamma fick choklad och grejer när vi kom hem till kantat. I torsdags hängde Eldana på hem till kantat och det var kul att även visa kantat för henne. Igår hängde storis med hem till landå för lek och övernattning och idag hängde vi tillsammans med tuva flera timmar. Efter frukost så drog vi ner till parken med pappa och träffade klasskompis lisa och hennes pappa för att kicka lite boll som vi gjorde häromhelgen. Testade min nya Barcelona-boll! En underbar stund med sol och skratt, och gungor dessutom! Landålunch, cykling i norra Jarlaberg med tjejerna och en glass på tuvas terass. Farfars limosinservice kom förbi och skjutsade oss till sickla och rasmus fotbollsträning där vi hann kicka en del innan pappa skulle på gig. Jag och farfar hakade på till klyvarevägen och farmor dök upp också, förstås. Är det samling på g så är det! Efter mys och pys startade euromello och rasmus och jag la oss tillrätta för att kolla läget. Min skribent antar att vi inte hängde med på röstningsdelen direkt utan somnade gott nånstans mellan två länder... Dock i samma kommun... Fina dagar som pendlat mellan vinter och vår, med mig som sol. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0