170518 nyckelbarn

Idag var en stor dag. Ringde pappa klockan fyra och frågade om jag fick prova att gå hem själv. Jag har ju fått nyckel med mig för den dagen jag ville prova och idag blev det av. Självklart skulle jag det och vi gjorde upp hur vi skulle mötas upp. Det blev perfekt och jag gick först hem med väskan, öppnade, låste, och gick till parken för en härlig stunds lek med gänget. Pappa kom förbi och jag var glad som en lärka, stolt som en tupp. Kom hem efter en stund, hungrig som en varg och vi klämde ett par korvar efter en stor tomat. Avslutade på forum med ett litet häng med Staffan och tjejerna. Cyklade hem och landade mjukt. Spännande dag. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0