170523 life in the fast lane

Mycket fys idag. Så blir det nu på tisdagar. Gympa, och sen fotboll. Men man står så mycket still att kullen på gården blir som en gladiatorkamp i jämförelse. Jaja, pappa kom till fotbollen på Tollare Skolbollplan ca 1720 där vi hade våra övningar. Jag har grym talang. Och jag kan ta för mig lite mer. Men jag smyger mig på dom... Alla verkar snälla och nyfikna på mig och Eldana. Kul. Jag laddar för min första match. Vi får planera in ett bra läge. Sen puttrade vi oss hem längs cykelvägarna, pappa hade glömt min hjälm, så vi klämde åt hans hjälm på mitt huvud så tätt det gick och så åkte han utan. Gick det i under större delen av 1900-talet så chansade vi på att pappa skulle klara sig på cykelvägen i 15 minuter. Ibland ger inte livet en alla möjligheter man skulle vilja... Då får man ta ett beslut. Nåväl. Skön hemmakväll och skolfritt, vi låg i fas. Tack för idag. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0