171105 lovsång

Blev ju en dag med farmor i fredags också, och så gärna så. Vi gjorde vår grej. Farmor med sina lustiga påhitt och jag med mina. Sushi blev det igen i alla fall och farfar som mötte upp nöjde sig med en burgare. Sen flög mamma förbi vändplanen och så bar det iväg till kantat. På lördagen drog vi till gustavsbergsbadet efter vi hämtade baddräkt på landå. Jag koordinerade det hela förstås. På kvällen blev det middag med Mickes mamma och man. Idag lagade vi wok på landå och jag fick ner det... Var helt ok faktiskt, men vill ju inte ha wokade grönsaker... Tidig dusch, tidigt mys och tidig gonatt. Det är allt några veckors jobb innan jullov och sånt, men också några veckors skoj samtidigt förstås, det är ju det jag är så himla bra på. Frågade pappa om jag kunde somna till nån sport men det var bara golf som rådde. Och det kanske trots allt är bäst att somna till... Tack för denna helg och detta höstlov. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0