171126 hand i hand i nackaland

I lördags fick jag glädjen att hänga med Rasmus, farmor och farfar, och sen Kristina på eftermiddagen och kvällen toppat med övernattning. Pappa och Anders skulle iväg och vi passade på att ta ifatt, kusinen och jag. Känns tryggt att hänga ihop då och då och ha kul ihop. Idag hängde jag på till Rasmus judo dit pappa kom och mötte upp. Vidare hem och gjorde lite nytta, både kämpigt och roligt, innan jag fångade in beata i nätet. Vi gick en fin promenad med hennes farfar och så lekte vi hemma en bra stund. Gick hand i hand hela vägen till kantat med pappa och jag berättade för pappa alternativa löpningsvägar han kunde ta eftersom han skulle springa efteråt. Sushi väntade på kantat och kvällen blev nog riktigt god. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0