171005 (om än 06...) tiden går för fort

Jisses anåda så dagarna har gått denna vecka. Min skribent är också i ett skifte där hen sitter och skriver annat efter jag har somnat. Bättring skribenten! Hursom, lite kort, så hade vi sushikväll på kantat i måndags, fick ta hand om bebis och tvååring i tisdags hos mammas malin, i onsdags, då vi badade förresten och jag dök från startpallen, hakade julia på hem (vi skötte oss själva trekvart innan pappa kom, gick hur bra som helst, vet precis vad och hur jag ska göra). Torsdag hakade jag på tuva hem med precis samma rutin, kanske t o m en timme med eget ansvar, och gick perfekt. Står i kontakt med pappa under tiden och bekräftar läget. Vi fick en fin kväll både ons och tors, jag bad t o m om en spontankram och sa något riktigt snällt till pappa. När jag stod och borstade mitt hår igår torsdag så kom det så mycket tankar hos pappa. Bra tankar men sentimentala, vad nu det betyder. E é på g! Som alltid! E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0