171009 regnglada skyar

Vilken superdag. Massor av regn. Vilken glädje. Vi plaskade oss till skolan imorse. Åt faktiskt frukost hemma idag, vi försökte ta en morgon. Men det tog allt en halvtimme att få i sig mackan som vanligt så frågan är vad som är bäst... Jaja, hakade glatt på tuva hem igen och hängde där. Kan liksom inte låta bli att styra upp grejer framåt eftermiddagen, och när andra frågar är jag ju inte sen på att hoppa på. Pappa hämtade och vi tog oss hem i slasket. Fick oss en fin mattestund vid köksbordet och jag resonerade så roligt och riktigt kring det hela. En fröjd att se mig. Sen höll vi kväll och hand och jag somnade till Island - Kosovo. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0