171015 höst är fest

Somnade rätt sent som ni förstår av middagen hos tuva så vi unnade oss lite sovmorgon. Vi gick våra rundor i lägenheten, grejade liksom, jag glider runt mer och mer och har för mig, men så kom vi iväg till nacka sporthall och handboll. Först mötte vi Rasmus och Anders som varit på judo! Jodå! Kul att snackas, vi pratade om att ses sen kanske, men en annan kom ivägen idag... Storis med fam var där och kollade och till min glädje fina Svea med familj. Så Svea, Storis och jag hade ju ett par timmars jättelajbans i sporthallen. Kurragömma och korv med bröd. Så som det alltid fungerat i alla tider. Vi har ju leken i ryggmärgen oss tre emellan så det var jättekul att se Svea igen. Sen hakade jag på till storis och vi hade en härlig eftermiddag i sommarhöstdagen. Sprang i t-shirt med stora leenden. Pappa passade på att fixa med annat och när han och farfar kom från däckbyte hoppstudsade jag och storis förbi med våra leenden. Till slut dags för kantat, och mat. Sushi, och sen dushi... När pappa gick sa han att han kände det som att börja ny skola imorgon pga nytt jobb. Jag gav han en kram och senare på kvällen skickade jag ett sms som gjorde att pappa kände att det inte finns någon anledning till oro. Jag råkade träffa honom med det i ett ögonblick där det inte kunde kommit bättre. Tänk vad vi små kan få er vuxna att nå. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0