171019 fantasi, farmor och farfar

Igår skrev jag av mig ordentligt. Både en fantasiläxa om anden i flaskan som blev riktigt rolig, jag har en rik fantasi, det vet vi ju, och om klassens utflykt på maxi. Också helkul! Vi skulle räkna på och avrunda kronor på olika varor och låtsasköpa ihop en låtsasmiddag och bjuda nån, på låtsas... Nån ville bjuda mig och drottning Silvia! Det var roligt att skriva från eget huvud. Det är bra det. Idag hängde jag med farfar och farmor en stund igen efter skolan. Pappa kom lite senare men i god tid för lite snack och eget mys och prat, om skriveri, fantasi och tokeri. Bra ämnen. Sen mjauade tjet att det var dags att sova så pappa läste och så somnade jag och tjet. Tack för idag. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0