171020 hopp opp i topp det är toppen i år

En konstig men mysig minut eller två hade pappa och jag imorse. Vi kom till skolans ingång några minuter tidigt för en gångs skull. Pappa satte sig på en bänk och jag satte mig i hans knä och vi satt och andades in den kyliga morgonen och småpratade kort innan jag gick in. Lite småkallt men stormysigt. Nästa gång vi sågs var på parkeringen till Bounce i Skärholmen kl 1840. Klassen skulle få hoppa Bounce (organiserad studsmattehoppning, och mycket mer) och vi var bara två från hela klassen som saknades Jag älskade det. Skulle kunna hoppat i flera timmar berättade jag på väg hem. Vi hade också en sån där bra pratstund som man bara kan få på en bänk utanför skolan kl 0640 eller vid Mälarhöjden i en bil vid 2035 en fredag eller så. Man kopplar av . Hemma hann vi med fredagsmys och jag somnade gott i soffan, och senare pappa också... Till slut Tjet. Lång kul dag. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0