170921 sommarens och bollarnas riddare

Fixar inte riktigt att sommaren håller på att ta slut. Den är slut hävdar vissa, men jag håller i, kör mina tajts om än med short också, t-shirt, leker i solen, regnet, och kör på sommar liksom. Blir roligare så. Men jag gillar ju regn också så hösten kommer bli kanon den med. I tisdags var det träning på nya planen. Börjar infinna sig lite tveksamhet kring fotboll (trots att jag klarar det riktigt bra, är riktigt bra t o m om man nu får säga så, men det är ju inte allt, man klarar ju inte ett lag på ett par tre stycken flickor till exempel, nåja), men kör klart säsongen så jag är riktigt säker. Precis som när jag slutade med fotboll förra gången, eller piano, jag gav det en bra chans. Man måste vara säker och göra ett riktigt försök. Annars blir det för fladdrigt i framtiden. Ibland tar det ju lite tid. En blomma växer ju inte ur krukan på en dag. Men samtidigt lyckas inte alla frön. Man måste iallafall ge det lite tid. Nåväl. Vi får se. Men nog var det kul med matchen i helgen. Grönt kort, och bäst på plan, enligt pappa iaf... Börjat titta på basket igen. Vi ska försöka hinna med nån träning innan säsongens slut. Nog om detta nu. Idag gick jag hem själv och vi hade telefonkontakt hela vägen. Mötte pappa i parken och stämde av. Tidig middag för lite ärenden på forum. Tidig dusch och kväll och nu sover jag sött framför golf i soffan. Blev sött pratig innan jag slocknade. Skönt att bolla lite när man börjar bli gosig och trött. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0