170923 fladdrig kul dag

For och flängde idag men har inga problem med det och jag hade ju trevligt också. Pappa dök upp efter frukost för att blåsa till Älta och lira fotboll. Stora Micke Welin dök upp och hälsade. Jag spelade alldeles fantastiskt. Jag är samtidigt en god lagkamrat och lagspelare, och en riddare av fair play. Pappa blev tagen. Vi förlorade men oj så det böljade och oj som jag sprang och spelte. Hem som tusan för att möta mamma på parkeringen vidare till dansen. Sen att pappa fick åka dit i alla fall eftersom vi glömde lämna över skorna var bara kul... Hepp, vidare till äventyr i nordöstra Stockholm dit väsby också anslöt. Kolla kartan så ser ni hur jag haft det idag. Kul! Jag är en kontrollerad fladdrare! E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0