170916 världsbästaeshter

Mysig morgon med tjet på besök sista timmen. Han var också ute efter mat, mjauade och mjauade, men jag lugnade honom. Jag kan sånt. Efter frukost så försökte vi lite med skrivläxan, men huvet var inte vaket riktigt, kreativiteten och fantasin sov fortfarande så vi valde att vänta tills ett bättre läge. Så är det ibland, man är på eller av, även om man ibland måste vara på även om man är av, det vet jag också. Nåja. Kom iväg till dans och teamade upp med tuva på plats. Körde med nya skorna idag och det kändes kanon. Vidare till farfar för säsongsstart på köttbulledanslunch. Vi hade ett bra snack och gott humör på vår lunch tet a tet. Hemma en sväng med storis, längesen, kul att ses igen, innan vi drog och kollade Rasmus träning. Hakade på till skogalund och åt mysig middag efter lek. Rasmus har det bra i skolan, det är kul att veta. Hem och läge för lördagsmys. Vi hjälpte en granne med att pumpa cykelhjulet och jag bekantade mig med en mycket liten hund som hette bella, som var en hejare på att skälla! Men nästa gång tror jag hon förstår att jag inte är farlig... Nu är det soffmys. Fixade till en mysplats till pappa också, gav han en kram och puss och ville att han skulle ha det bra. Det tyckte han om. Så jobbar jag. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0