180403 listig och lustig

En pyssel- och skrotdag på kantat med besök på tippen där jag kastade en lampa som sa poff! Sen dags för Rasmus kalas. Han var uppspelt sådär som man är på kalas ni vet. Mycket kul och lek med två av hans kompisar, tage och tyra. Jag hade fixat ett bra sol-kit till honom. Sen kantat för att sova. Idag var mamma och jag på långpromenad runt långsjön och shufflade på lilla stranden. Vi gick alla tre till Swedbank på forum och löste ett konto och så sa vi hej till mamma. Hem till jarlaberg och så fick jag en stund med pappa och sen julija. Gick över byn och surrade med pappa i telefon, känns bäst så. Skön hemmakväll med en spännande tv-serie på ur.se och så gonatt till champions leaguefotboll förstås. När jag hade duschat sa jag naturligtvis att jag var sugen på träning, så jag gjorde tre övningar. Bara sådär. Jag är lustig jag. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0