180415 slagfärdig

Fick en bra natt hos Tuva, vi somnade direkt och sov till lite efter åtta. Lekte en stund till på fm innan Anders plockade upp oss för att plocka upp farfar innan vi drog till övningsfältet, jag var faktiskt sugen. Och hyggligt gick det! Fick på några riktigt bra smällar och den där golfnerven visade sig finnas i mig också. Att man vill slå igen, och igen, och igen... Nåja, ingen fara, jag var nöjd efter en stund. Men det var mysigt. Sen lunch hemma och så unnade vi oss lite UR-play innan en läxa. Hittat ett nygammalt jättespännande geografiäventyr. Lika bra att beta av lite läxa i början så slutet av veckan blir lugn. Satt i mitt rum, som jag nu kommit på ska gå i svala lugna färger (efter att blivit ommålad och pimpat i januari...), typ vitt, grått, ljusrosa osv. Jaja, det kommer inom sinom tid. Sen ut för lite friskluft med gänget på gården innan middag och myskväll där vi gick o la oss samtidigt. Å va skönt att sova! E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0