180428 en rolig dag

Pappa lät mig sova ut imorse, och det blir nog samma imorgon. Jag blir trött och även han... En schysst dag med både Beata och Ella, och några bra avstämningar med en fikasugen Rasmus. Stackars Rasmus som varit så sjuk på olika sätt och nu äntligen är på gång. Efter dans och sedvanlig danslunch hos farfar där han lärde mig konsten i att sänka skepp, se bild, som jag också lekte med Rasmus under mycket stoj och skratt, så fick vi besök av Anders och Rasmus (efter att jag under tiden innan de kom kollat läget hos beata, storis och ella), för att åka på spännande vespautflykt längs kanten mot inloppet mot stan. Det började förstås spöregna så vi fick ta fika på landå, men mysigt det med. Och vi provade sänka skepp som sagt... Sen krokade jag i med Beata igen och vi hängde på kvällen, och vi kollade även på lite bilder från Bad Gastein, kanske hamnar vi där i sommar...  En bra dag som slutade med tre trötta landåbor, jag, pappa och tjet som försökte finna ro på senkvällen. Gick bra. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0