180429 fasan också, gott med anka

Blev minsann lite sänka skepp efter frukost innan vi hoppade på Rasmus och Anders till övningsfältet ihop med farfar en sväng. Lite duggregn men inget som stoppar en golfsugen en... Skämt åsido men den där bollen i mig lockas även av att dra till golfbollen ibland. Och så är det ett lugnt och trevligt sätt att träffa grabbarna. Träffade fasan i mig en fasan också. Övertalade pappa om McDonalds där vi smörjde kråset och surrade innan vi åkte till landå och softade i soffan som på gammalt fint vis där vi kröp upp i hörnet och kollade film ihop. Vi satt också hand i hand i bilen, en sån dag, man liksom hänger lite närmre, skönt. Milo hette filmen och var en fin sak om solen och månen som attraherade min dragning mot det goda ställt mot det onda och att alla goda krafter behövs. Fick sen kontakt med de gamla goda krafterna storis och svea där jag också fick middag helt apropå. Anka. Sedär. Hem för mys o pys och gonatt. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0