180821 ny tåga och låga

Dåså, igår ny säsong igång. Jag var bara cool och glad, ni vet, sådär som jag är. Kul och spännande med nya klassen, mest gamla kompisar förstås men tre nya och så ny fröken som verkade jättesnäll och jättebra. Sen var det kul med nyheten "fritidsklubben" som mellanstadieelever går på under eftermiddagarna om de vill. Sånt passar ju mig som handen i handsken och jag ser fram emot det också. Och på tisdagar har de läxhjälp om man vill. Kändes toppen hursomhelst och även idag. Ringde och stämde av med pappa och vi var ett gäng i parken innan jag drog hem och förberedde mig för basketen som också drar igång. Kul med nytt drag liksom! Kvällen blev lite sen, en del att summera, berätta och göra. Kom på att det är skönt att ha allt klart inför morgonen så man slipper springa runt som en höna och leta grejer på morgonen. Ser fram emot det här. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0