180831 ledande ljus

Ett par dagar på kantat med lek med ella, där situationen lärde mig mer om omständigheterna kring logistik, information, kommunikation osv, när/hur/var/ ska man ses, men vi fick lite bra lek och det var kul. Sen har jag och mamma uppdaterat vinterhalvårets garderob lite. Känns fint. Idag ringde jag pappa och styrde upp som vanligt. Idag pga Tuva. Vi lekte, hängde hemma, och borta, jag "briefade" pappa på vägen och jag landade hemma på landå lite lagom sensommarregnblöt, och glad. Berättade lite om skolan och det verkar som att läget är under kontroll. Jag har förstått att jag har det större perspektivet, men bra också att vara här och nu, vilket jag också är expert på. Tänk så svårt, och lätt, livet kan vara, och är. Nu har jag sagt till pappa att vi går och lägger oss minsann. Javafn sa pappa, tack, vi kör. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0