181205 peppar peppar

Det drar ihop sig men jag har fart så det räcker till målsnöret för terminen, och förbi... Är intresserad av skolan, ämnena, vad det ger, och allt annat. Igår var det basket och vi kom på ikväll varför jag hade ont i armarna, vi hade ju tränat styrka på basketen... Idag skojade jag och tuva efter fritids och sen minsann fick vi glädjen att äta middag med rasmus och anders som bjöd till bords (efter jag bjudit pappa på egenbakade pepparkakor från fritids), och kristina hann vi träffa till desserten, chokladbollar från pappas jobb. Mysigt med en utflykt i vinterkvällen. Hemma rasslade vi igenom landskapen och roade oss också med ett vykort från farmor med alla landskapsdjur. Känner igen det lite från mina texter om landskapen jag gör i skolan. Kul och bra på alla sätt. Peppar pepparkaka. God natt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0