181221 god jul och grattis

Skolavslutning igår och allt gick fint. Pappa och mamma dök upp, fick visa min och tuvas volt för alla barnen under klassens sång, och så hade vi mysigt i klassrummet med lite lek mellan föräldrar och barn. Pga pappas jobb fick jag lyckan att sova över hos Rasmus och en dag med honom och skogalundarna. Mycket mysigt. Idag hängde jag vidare med dom och på senare eftermiddagen var det dags med fika hos farmor pga hennes födelsedag i måndags. Jättekul och fint med gänget och farmors fina hem. Jag och Rasmus pysslade som flitiga myror och väl på landå hann vi med lite fredagsmys, och det är också viktigt för våra rutiner, så vi har nåt att ställa kompassen efter. Gonatt. E
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0