181230 fin som jag är

Gick och väntade på storis kalasfika under dagen. Vi fixade det sista med present, käkade pyttipanna och så bar det av. Träffade även Svea och det var härligt att se henne som vanligt. Vi bestämde att jag skulle sova över på lördagen när vi nu fått upp farten den här veckan på umgänget. Så efter en kantatdag så droppade pappa mig hos storis. Mysigt att ha en natt ihop. Idag körde vi på kantat en sväng till nyckelviken och så blev det forumfika för mig och pappa. En kopp, och en dammsugare. Stilla och lugnt surrade vi om helgen och så satt vi och tittade på folk, och landade liksom. Sen landåmys och gonatt. Pratade lite om håret som jag intresserat mig lite för. Sugen på att platta till det ibland. Hur det än är med mitt hår så är det perfekt hur det än är sa pappa, och jag vet ju det egentligen. Men kul att pyssla om sig lite. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0