180211 tacka vetja nacka

Mysfredag och mellolördag på kantat, med dans förstås, både den vanliga och säkert några shufflesteg till en av låtarna. Kan shuffla som ingen annan. Gav mamma frukost på sängen imorse, jag och tjejerna. Bara sådär. Sen var vi på stan en sväng, på nån kul fyndaffär. Bra att se stan ibland som sagt. Men tillbaka till kära nacka. Pappa kom och vi njöt av en stilla paus på forums glassfik innan kvällen. Putsade bara lite på min skrivläxa jag gjort på fritids. Smart va. Där kan jag ju passa på, det är flera som gör det. Putsandet handlade bara om att träna på att tänka ett steg till, ofta landar man i frågan - varför. Då kan man utveckla sina tankar liksom. Vi pratade om det och jag förstår, och det blir ju lite roligare och personligare då. Nå. Blev lite padda och mat, och pappa lyckades hyggligt med maten så jag inte bara åt för ätandets skull. Skön dusch och ett himla surrande i duschen om ditt och datt, ett tecken på att jag började bli trött... Nu slocknar jag snart, förhoppningsvis... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0