180213 som vanligt

Sa som vanligt hejdå i foajen till skolan där jag går in och startar upp skolan med mattjejerna. Räknade också som vanligt ner pappa från 10 till 0 som en raket innan han kan gasa iväg med sin, raket... Farmor och farfar hämtade för vi skulle ner till Kristina och fira hennes födelsedag med gänget som vanligt och samtidigt ha både semmel- och valentinfika (finns ju två i vårt lilla gäng). Bra kul mysig kväll som avslutades med gott humör och gonatt i soffan. Pappa bär in mig sen som vanligt, och imorse startade vi en ny rutin, han bär också ut mig till soffan och så får jag vakna i hans famn. Han är så tramsig, men lite baktanke också, jag vaknade till lite snabbare än jag brukar, så varför inte. Frågan är vem som får ge sig först. Att pappa inte orkar (vilket han aldrig kommer göra...) eller att jag inte orkar att han håller på... Men det var mysigt också, det vill jag tillstå. Och så hade jag ju föreslagit att jag vaknar till bättre i soffan än i sängen på morgonen. Jaja, ja jag har mina idéer, som vanligt... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0