180218 hoppfullt

Efter frukost fixade vi godis till kalaset på Bounce senare idag. Sen fick jag lyckan att hänga med Beata en stund och det blev precis lika bra när vi mötte Ella i pulkabacken. Vi gick dit och kollade läget och jisses som vi hängde kvar. Men lunch och sen godisorganisering innan avfärd mot Bounce i Kungens kurva. Drog till farfar och fick låna Astran för att köra lite tjejer med hjälp av Staffan och hans bil. Mamma kom direkt från jobbet till Bounce. Jag var sprallig sen några timmar tillbaka och längtade med hela kroppen efter den här stunden. Kunde inte stå still, dansade, skrattade, längtade och nästan skakade (sa det själv) över att också Alva skulle komma från väsby och haka på. I entrén på plats rådde elektrisk stämning och vi laddade upp som ingen annan. Träffade en Bounce-kändis jag sett på Youtube och det var jättehäftigt. Hursom, äntligen dags för oss och vi sprang iväg som om vi vore kor på kosläpp! Efter en timme tog vi fika- och presentpaus, kort, glatt och effektivt, innan vi passade på att studsa färdigt så mycket vi kunde. Var så lycklig efteråt och fick en jätteskön resa hem med mamma och en god natt på kantat. Många upplevelser att sammanfatta men hur det än är så har jag fantastiska vänner och ett eget glädjedriv som jag tror det är rätt bra att underhålla, även om jag inte riktigt kan sätta ord på vad min skribent säger än, men snart en dag. Bilderna får tala. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0