180106 Fresby

Ja så hamnade jag och Anders i Fresby (som vi för stunden nu döpt om Fresta och Väsby till...) i torsdags morse. Bilderna får tala för sig själva lite men jag hade det jättebra förstås med mormor och morfar. Morfar och jag hann t o m iväg till badet för ett par timmars skvättande. Pappa hämtade idag med farfars bil och vi fick en bra fikastund med mina bakelser, lite badminton i källaren och sånt där som man gör. Sprallig värre för att sedan somna på E4an... Fick tacksam lunch hos farfar i Finntorp innan vi drog till forum en snabbis innan vi landade på landå, där tuva hojtade hallå. Pappa Staffan också, vilket mynnade ut i en ordentlig utflykt och födelsedagspresent i förtid imorgon, vi får återkomma till det, imorgon. Slutligen fick vi lyckan att äta middag med Rasmus. Kul att ta ifatt lite och ha lite enkelt kul bara. Väl hemma var det lite svårt att komma till ro men har ju lite resa att sova på imorgon... Tack Fresby och övriga för dessa dagar, E.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0