180115 digi-talande

Ja lite segt imorse, men kom upp, förstår ju trots allt att jag måste... Sen väl där ville jag springa in till mattjejerna, det är en fin rutin vi har, och jag brukar fixa och greja med dom för de övriga barnen som kommer. Kul att vara med och förbereda. Bra dag i övrigt och blev ropandes glad när jag fick åka med till Stella och leka lite Youtube. Vi har med föräldrarnas stöd och skydd startat ett konto där vi kan lägga ut lite skojiga klipp, och vi gjorde vårt första pratiga skrattiga babbliga men också tänkvärda (man ska ha kul och vara snäll) ovana klipp idag. Här vi ska hitta på pyssel, gå på utflykt till forum t ex, osv. Roligt, kreativt som det heter, lite tekniskt och kommunikativt, som det också heter, och i tiden, som det ju också heter. Vi får se vad det blir av, jag får visa er, inget konstigt eller märkvärdigt, om än ovanligt om man inte är barn av idag, och som sagt, mamma och pappa, och stellas mamma och pappa, har koll på läget. Over and out... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0