180701 brun i juni, och fortsatt kul i juli

"Kollot" i Väsby med mormor, morfar och Alva visar jag upp med bilder, de säger allt. Från söndag till fredag! Tack snälla kolloarrangörer och Alva! Rasmus pappa Anders hämtade mig från kontoret i fredags eftermiddag så jag kom hem till Nacka på ett bra och smidigt sätt. Där hann jag och pappa säga hej innan dags för kantat, där "ungarna" precis kom och så var det kantathelg, med rubb och stubb och kubb och bad i alla former förstås! Pappa och jag möttes mellan kantat och nacka forum. Han stod och balanserade på cykeln och jag tänkte, vad är det där för konstig gubbe (kände inte igen kläderna på håll), och tänkte cykla förbi lite snett med huvet med ett öga med lite koll på det konstiga, som jag gör när jag cyklar förbi något konstigt, men så var det pappa, och hur konstig han nu kanske är så var det ju ingen fara... Vi tog ifatt några minuter först innan jag behövde kolla av med jarlabergsligan, men de var på sitt håll så det blev en kväll med varandra, och det har vi väntat på. Ville plocka fram en film för oss att mysa till och håller på som bäst... Juli! Det ska vi också ha kul i! E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0