180712 sommarland

Tanken var att vi skulle till Grisslinge i onsdags, men jädrar, vi fångade väderleken och åkte till Leksand och morbror Anders och gänget. En liten fin tradition. Igår låter jag bilderna tala för sig själva på Leksands sommarland. Likaså bad och njut idag inför resan hem som tog lite tid, när vi väl kom till Stockholm med köerna... Jaja, blev mys och landa på landå. Tjet min gamle vän har varit borta nåt dygn och jag var rätt ledsen en stund. Mitt stora hjärta har svårt för sånt här. Men vi samlade kraft och hoppas på att han är på sommarutflykt i kvarteret. Kanske hittat en vänlig granne som serverar strömming och erbjuder en skön soffa. Vi får se. Nu är det gonatt. Förresten har jag sagt att Frankrike vinner hela rasket sen det började, och jag är en match ifrån... Stackars pappa och hans England... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0