180617 eld och vatten

En dramatisk avslutning på skolan/fritids i fredags när det började brinna i skogen längs 222an. Jag och Stella var på forum efter fritids och sen märkte vi brandlukten och såg röken så jag cyklade hem. Otäckt när det kommer så nära, men bra på nåt konstigt sätt att också vara med om allvarliga saker för att träna dom sidorna inom sig liksom. Jag fixade det fint. Igår lekte vi med grannflickan på kantat och så blev det sickla strand innan vi avslutade med grill på kantat. Och så en sväng till mormor och morfar idag för en skön söndagslunch. Pappa och jag hittade ett par lusingar i håret så vi fick ta tag i dom. Och så höll vi kväll, lugnt o skönt och laddade inför idrottsläger nästa vecka. Det händer grejer, på ett lagom sätt. Perfekt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0