180621 omtänksam som isbjörnar

Igår var vi tre trallande jäntor i sällskap med farfar på bussen tog oss till Tollarp... Allt gick fint och även dagen på plats. Vi kämpade med träningsvärk men det var det värt. Vi har haft så himla kul. Cyklade till kantat igår efter lägret och imorse hämtade Ellas pappa mig och Magdis på kantat. Logistik logistik logistik… Men jag bryr mig om mina vänner. Jaja, dök upp i ösregnet på landå och pappa var redan hemma och mötte upp med golfparaplyet. Vi fick oss en skön egenkväll med ett litet snackstopp hos Staffan, även om inte tjejerna var där. Jag fick en smaksatt Pellegrino. Ojojoj! Vi kollade VM-fotboll förstås, och kollade klart en film om isbjörnar som skulle rädda Arktis (tecknat) och visst vann björnarna! Hoppas det blir så på riktigt också. Somnade till den önskade golfen. Skönt med långhelg efter detta träningsläger, men visst tusan var det jätteroligt! E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0