180301 får jag lov, sportlov

Tack alla som bjudit upp till dans på sportlovet, även om det inte är slut. Jag började med snöänglar och jag kommer avsluta med dom. Jag lever som jag lär. I måndags hämtade Kristina mig vid vändplanen för att hänga med Rasmus och åka skridskor i Gustavsberg! Vi var nästan själva på den stora bandyplanen, där vi också varit med skolan. Mysigt. Pappa mötte upp i skogalund efter jobbet och vi tuffade iväg till kantat för att hålla måndag. Väsby vankades på tisdagen och jag fick ett bra häng med mormor och morfar som vanligt. Lekte och lagade mat. Bilderna får tala. Fick även med fika med Anita. Bra dagar. Runt lunch idag hämtade anders mig på risbyle och sen hämtade vi pappa på Odenplan. Tänk så allt kan rulla på ibland. Njöt av att sitta och sväva i bilen lite upphöjd. Vi fortsatte hänga med grabbarna och fick en bra eftermiddag. Blev lite snuvig i veckan och det var bra att ta det lite lugnt. Så fortsätter vi. Jag är alltid mysig, men när jag är lite ömklig så "hinner man med mig" lite bättre ibland och dagen blev extra mysig, som den kan bli ibland. Tittar storögt på Den vita stenen på paddan och nåt träffar mig i hjärtat. Mitt stora hjärta. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0