180308 från snö till slö

För att fatta mig kort såhär på kvällskvisten så var det basket i tisdags. En som alltid härlig bollbubbla. Igår lagade jag mat på kantat. Börjar det skapas ett intresse här, på riktigt? I vilket fall har jag kul, och kul ska man också ha. Idag ringde jag pappa och sa att jag, tuva och sandra lekte i parken tills han kom. Vi fortsatte även efter det och jag kom hem blöt, trött, hungrig och lycklig. Hade en mysig kväll, jag var lite trött och ruggig. Bullade in mig under pappas arm i soffan en stund när vi tittade på tv lite, sen varm dusch och gonatt. Somnar så ljuvt, tyst och obemärkt. Nu ska jag lyftas in, det är sen gammalt... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0