180311 ett vackert sinnelag

Mamma och jag fick en egen burgarstund i fredags. Var kanske inte riktigt hundra nöjd även om den var god, men är man en möjlig mästerkock i vardande så får man ju börja ställa krav... Igår dans och mello och emellan det BOUNCE. Är man full av hopp så är man. Tjejerna och jag körde järnet och hade jättekul förstås. Idag skulle vi hälsat på väsby men stackars väsby hade blivit magsjuka vid hemkomst från solen. Krya på mormor och morfar. Så vi gjorde slajm istället... Eller gegga som pappa säger... Han hämtade som vanligt vid 1630 och vi tog oss hemåt. Leksugen förstås och hamnade hos storis ett tag innan vi landade hemma, skrattade, pratade och mös. Jag gjorde tre olika kalla såser till maten. Njöt i mitt soffhörn och somnade till slut efter att ha kommenterat ljudet från de bästa täckena, vilket jag skulle vilja ha. Mina sinnen lyfter mot nya höjder. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0