180314 go o gla, kexchokla

Ringde pappa och styrde upp. Följde med tuva och sandra ut i parken och på skolgården ett tag innan han kom hem. Sen fortsatte vi, och fortsatte... Sen mat hos sandra. Utnyttjade liksom dagen. Men var så rar och go som bara jag kan. Tog skolboken och satte mig i min egen läshörna, läste, tog stencilen till mitt eget skrivbord i mitt eget rum (ja jag har ett kom jag ihåg...) och körde lite. Avslutade ihop i köket och våra samtal var lika innehållsrika, artiga och charmiga som i det nya kontrapunkt på tv! Vilken kväll! Tittade bara lite padda och vi delade en kexchoklad. Somnade med ett leende medan pappa läste sista kapitlet på Lilla huset på prärien, varav jag hört några sidor, totalt... Go o gla! Ja! E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0