180501 sköna maj och jag

Å så gott det är att hänga med storis och svea. Håller liksom min dagistid vid liv. En trio som håller för livet. Gjorde detta igår förmiddag för pappa skulle golfa. Nästan så jag blir avundsjuk, men bara nästan, är inte där riktigt... Farmor dök upp vid lunch och vi gjorde ett klassiskt citybesök med varm choklad på konserthuset och så kollade vi körsbärsträden i Kungsan som lyste ikapp med mig. Mötte pappa hemma och for till kantat en stund senare. Jag gick t o m in i mitt rum (har tydligen ett eget på landåvägen...) och färglade i en bok på egen hand i tio minuter. Nog inte dumt att göra nåt sånt nån stund då och då. Kvällen la vi i nyckelviken där vi träffade stella. Alltid kul. Idag mest häng innan mormor och morfar kom på fint besök. Alltid kul med dom också, och fint. Så i helgen blev det fyrtal i mor- och farföräldrar. En bra hand. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0