180508 på botten, och så upp igen

Upp som en sol och ner som en pannkaka. Efter allt kul så åt jag en glass hos en kompis som smakade diskmedel. (blev lite nyfiken på bloggen och ville prova så de här två meningarna skrev jag alldeles själv!) Den skulle vi nog inte ätit... Blev förstås magsjuk måndag morgon och så försvann två dagar i soffan och på toa... Coca cola, proviva, melon, mjuk mat, massa sömn och små rörelser. Har varit en riktig kämpe och haft det tufft med knipet. Men kom igång i eftermiddags och ikväll hann jag ta ifatt med lek och lust. Pappa och jag hängde igår och idag med mamma. Varit fundersam på skolan. Vill inte komma efter och det är ju bra tankar, även om pappa förklarade att det fixar sig ändå. Man kör lite grann hemma bara och så är man där, lätt som en plätt. Och plättar ville jag ha ikväll som en lätt och ledig middag som passar en sliten mage. Beata fick smaka några hon också. Nu är jag på g. E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0