180530 förskott på sommaren

Ja vart ska detta ta vägen. Men det tänker jag inte på. Jag kör. Fångar dagarna. Igår hängde jag med Stella och vi gick till nacka forum själva och tittade lite. Spännande att känna sig lite större. Igår var en innehållsrik dag med friluftsdag där mitt lag satte rekord i att sätta upp ett tält! Samarbete! Och jag var absolut delaktig. Sen basketavslutning. Kanske lite långtråkigt men kul med gemenskapen. Vi friskade upp oss med ett kvällsdopp i Långsjön. Sen gonatt på kantat. Idag blev det julija och jag. Myste med hennes hund, myste i parken, körde vattenkrig på hennes gård, dusch och så mys i soffan på landå. Så jag njuter. Och vet ni, när regnperioden kommer så är jag redo, eftersom jag även älskar regn!... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0