181111 fadersdagar

Fin morgon och dag. Efter uppvaknade, frukost och paddande så tittade vi på skolpysslet lite innan jag gav mig ut för lite jultidningsförsäljning. Vi vinkade på varandra tills jag lämnat gården. Det var som om jag skulle på uppdrag, och att jag skulle göra nåt, bara jag, helt själv. Kändes lite stort. Har bara ett par tre hundra kvar för att komma till en nivå där jag kan välja en viss sak, och jag ska försöka vad jag kan. Det är också rätt bra och stärkande att träna på att ringa på hos någon, presentera sig och föreslå något. Och jag tycker det är spännande att kliva över den "tröskeln". Det är bra det. Ingen fiskelycka direkt men själva fiskandet är ju som sagt mer viktigt. Vi räknade också tillsammans på vad jag hade kvar och vi pratade noga om att vara noga när man räknar och gör liknande saker. Koncentration och sånt, som är bra att träna på rent allmänt. En sväng till forum för ärenden, sen lunch hemma med en skön stund i soffan, och sen nya carnegiebryggeriet för farfarsdagsskål. Sen till väsby för morfarsdagsskål. En bra dag, igen, tack alla. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0