181119 luva tuva ruva

Ny dag, lite kallare, det är mössa på, en Ryder Cup-luva från Paris, får väl bära den lite för pappa skull, men den är rätt rar egentligen. Bra dag och kväll. Tuva och jag lekte som glada barn vid slänggungan i parken och så dök pappa upp och vi hittade prisvärda köttbullar, det var en sån kväll. Lite läxa, sen om rymdstationen ISS på Kunskapskanalen, som jag faktiskt verkade bli faschinerad av, sen uppföljning på läxan. Berättade att jag hakar på bra i skolan och att matte och gympa är roligast. En kombination av att klura och att kuta. Nu dricker vi te och avslutar, ska sova och ruva på mina hjärnceller tidigt, är skönt att vara pigg på morgonen. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0