181128 snowman

 
Sköna kvällar i början av veckan med både bus och sus. Åkte med Stella till Bounce i måndags pga sin födelsedagspresent från mig. Oj så kul. Fick hjälp med att göra en bakåtvolt och kunde nästan helt själv men höll på att landa "fel" i den mjuka luftmadrassen men fixade det med händerna. Nästa gång tar jag det. Igår var det basket som vanligt och sen hade jag och mamma myskväll i våra onepiece. Idag ringde jag till pappa och så helt plötsligt råkade jag och kompisarna skratta så vi kiknade eftersom jag hade brått ut från skolan för att släppa lite luft på skolgården, och luften råkade kännas av lite, och vi skrattade gott. Hängde med tuva en stund och så möttes pappa och jag hemma. Pyssel och lugn, lite läxa, lite snack, lite mys. Tänk att det är så kul med landskap och att jag varit både här och där i landet! Vi hittade kopplingar i många av de jag ska lära mig. Dalarna och Dalsland till exempel. Mot slutet var jag lite trött men glad, och kallade Jultomten för Snowman på engelskaläxan, och varför inte! Nu ska denna snöprinsessa sova. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0