181021 lysande

Fick följa med Stella till Idol i fredags. Fantastiskt spännande! Blev alldeles till mig som man ju blir, man tror ju att dom där superstora eftersom det glittrar och lyser överallt. Nästan elektriskt och man blev så laddad i kroppen. Sov hemma hos Stella sen, vi somnade strax efter midnatt... Dans förstås och sen kul utflykt till brandstationen där vi lärde oss om räddningstjänsten och jag tränade på polisblicken. På kvällen var det dags för min tur i vår Halv åtta hos mig... Kyckling i bröd förstås! Idag sprang vi på pappa på forum efter vi hade besökt väsby en liten sväng. Vi skulle vidare och hälsa på en jätteny liten bebis på Mickes sida. Sen kom kvällen och vi roade oss och redde för sista gången ut vad FN är, vad nationer är, osv. Nu ska det sitta... Och nu sitter jag i min soffhörna och släcker kapitel vecka 42 efter en lysande glittrande helg, igen. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0