181022 vanlig fin kväll

När pappa kom hem lyste flitens lampa i köket. Där satt jag och skrev om skogen och naturen och allemansrätten efter lite blad vi fått hem. Gick hem efter nån timmes lek med tjejerna i parken så jag fick lite tid för mig själv och mina papper. Win win. Sen mat och UR, dusch och padda, ni kan det där nu. Lite snuvig men vid gott humör. Snorade lite på pappa på skoj när jag torkade och vi skrattade åt tokeriet. Idag blir det en extra tidig kväll. Det är ju så skönt att somna. Och sova. Har kommit på det. Jag kommer på så mycket. Nu kom jag precis på att jag ibland kommer på saker som känns exakt som om jag gjort förut, bara det att jag inte gjort det. Pappa och jag lekte med tanken att jag kanske kan se in i framtiden!... Nu ska vi dock se natten an. Kram på er alla. Lilla snuvan Esther

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0