181031 stor men liten

Höstlovet började med att mamma och jag fick en indikation på att jag är större än när gick på dagis eftersom vi fixade till ett eget ID och ett kort för småköp typ. Får en att tänka förstås. På alla sätt. Men bra, så är det. Tisdag var det dags för basketläger. Ingen lek, bara träning och match och jag gillar det skarpt. Tjejer och killar i olika men nära åldrar i tre dagars läger. Har haft ett brett leende mellan mina rosiga kinder vid hämtning dessa två dagar. Imorgon finaldag. Ikväll hann jag och storis med en runda halloweengodisrunda. Vi kanske är för stora, men om man känner sig liten och pigg, varför inte. Och vi hade fina påsar för att respektera de som eventuellt ville ge oss en liten godisbit. För att balansera det hittade vi ett program på kunskapskanalen om Punjab medan pappa blåste och kammade håret på mig... Skämt åsido, men jag satt en stund med gapande mun över dessa andra delar av världen, och kom på att jag blivit mycket bättre på att läsa textremsor. Stor, men liten, men stor, fast liten ändå... E
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0