180910 "jag sitter här och njuter "

Vaknade och fick reda på att det inte är nån slags reda just nu men att det kommer bli det vartefter. På nåt sätt. Så är det. Ringde pappa framåt eftermiddagen och frågade om jag kunde hänga på ett par kompisar till forum. Såklart. Vi var så fina att vi t o m gjorde en läxa där! Ordentligt! Kanon, och pappa tipsade om att prova att göra det på Bibblan också. Sen tog jag mig hemåt och väntade. Vi har pratat om det, att vila huvet lite på egen hand själv hemma en stund, och inte söka lek hela tiden liksom, även om jag såklart ska leka för allt vad barnatygen håller, så länge jag förmår. Men det var skönt och jag messade en bild och skrev - jag sitter här och njuter. Älskvärd var ordet för dagen. En bra kväll på tu man hand med allt från handvoltsträning till läxa, och nu en kopp te!!! Tänk vad man får se. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0