180913 från boll till koll

Blir en kort rapport idag men visst var det kul med basket i tisdags. Jag studsar av gläjde liksom bolllarna och har kläm på hur man gör därtill. Det ska spelas provmatcher nästa lördag, kanske jag kan vara med och provlira lite! Igår fick vi oss minsann en sväng till väsby och myste. Mormor filmade mig när jag studsade studsmatta och jag börjar få koll där med. Framåtvolt, ståendes efter, lätt. Idag provade jag att haka på Ella själv till nacka kyrka för lite pysseleftermiddag. Kul faktiskt, och man fick göra som man ville med varför kyrkor finns när vi på slutet samlades just där, och lite sådär, och det var ju skönt att bestämma själv. Kan bli fler gånger. Kul pyssel. Sen cyklade vi till rasmus för lite häng och taifatt. Han läser riktigt bra och det sa jag till honom. Hem i skymningen och han med lite till. T o m engelskaläxan. Languages, försök och säg och stava till det ni! Pratade om det fina gäng jag har runtomkringmig. Från norr till söder. Tack. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0