180920 lek, lust och liv

Igår gjorde jag kyckling i bröd på kantat. Klart mamma stöttade upp men jag är sen ett tag rätt intresserad av att fixa till mat. Vi får följa det där. Idag lite häng efter skolan, ja inte så lite, jag pressar ju ut varje sekund av lek jag kan som oftast, och det är livslust det. Vi bollade också lite om att nån gång ibland kanske hänga en halvtimme själv hemma, bara för att landa lite, mysa lite, läsa lite, kolla lite läxa, plocka ur ryggan, lite sånt där nyttigt småtråk, som jag ju är bra på när jag väl gör det. Lämnar t ex landå fläckfritt när jag går på morgonen. Jaja, det är och blir så bra så. Vi fick en fin kväll med prat om högt och lågt och hemmafix ihop på det. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0